zondag 19 april 2009

Dag 69 t.e.m. 74 in Nendaz

Van zondag tot vrijdag, zes dagen snowboarden. Op één dag na, elke dag zon, prachtig weer, maar de slechtste sneeuw die ik ooit gezien heb. Ach ja, de charme van het zand en het gras van de tweede week van de paasvakantie mogen er ook zijn! Ik ontspan en geniet! Ik profiteer van dat er nog eens gekookt wordt voor mij maar kook zelf eens (of ik maak de taart en stefan voorziet de gehele maaltijd:) ). We eten een avond samen met tante, nonkel, nicht+vriend en neefjes. Met Stefan verken ik het centrum van Nendaz en als alles goed zit hebben we toch de helft van de café bezocht ;). Ik proef nog eens de smaak van belgische bier maar de laatste avond is het toch een lekkere fles wijn waar ik met Stefan van geniet. (maar ook een goede fles wijn, kan ik moeilijk onderscheiden in Oostenrijk) De laatste dag picknicken we nog met z'n allen samen en daarna splitsen onze wegen zich terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten