woensdag 8 april 2009

Dag 63 in Graz

Verslag maandag 6 april ’09

Misschien maar goed voor mijn schoolwerk dat mijn plannen in het water zijn gevallen. Hoe meer ik er naar kijk, hoe groter de massa werk lijkt te worden. Er wacht mij nog een hele hoop Duits werk! Vandaag is het weer weer veel te mooi en veel te warm dus ik combineer het leeswerk met een zonnetje. ’s Morgens vult de zon door het raam mijn kamer, ’s middags ga ik op het plein voor de kerk, op een bankje lezen. Met een rok en een hemdje, … iedereen draagt hier topje à volonté maar ik heb nog geen enkele rok en blote benen gezien. Ach, mijn benen genieten ook van de zon, dan mogen die Oostenrijkers dat al raar vinden! ’t Is vandaag echt zeker 25 graden in de zon. Een windvlaagje af en toe maakt het wel frisser. In de namiddag lunch in op het balkon aan de achterkant van het huis. In de late namiddag fiets ik naar het ‘citycenter’. Ik ben er nog niet geweest maar na enige omweg vind ik het toch. Hier koop ik eindelijk Toons cadeau en fiets weer naar huis. Ook van de avondzon geniet ik nog tijdens het lopen. Pas om negen uur eet is uiteindelijk en omdat iedereen ineens voor de tv hangt naar een onnozel Amerikaans ‘Date or fake’ programma te kijken is het als snel laat. Een zonovergoten eerst vakantiedag dus! Al moet ik morgen wel iets sneller/meer proberen lezen… (misschien minder zon zien :) ) Slopel!
Ps: één van de dagen probeer ik de foto’s van Salzburg online te krijgen.

1 opmerking:

  1. Hier begint het ook op te warmen. Nu donderdag al 18 graden, hoewel het vanochtend nog miezerde. Morgen een zonnige (eerste stuk van de) tocht naar Zwitserland. Le Bambi, nous arriverons (of hoe zeggen de Fransen "here we come"?)

    BeantwoordenVerwijderen