maandag 11 mei 2009

Dag 96 en 97 in Graz

Zaterdag 9 mei ’09 en zondag 10 mei ’09

Na een ontspannende avond zie ik er al iets minder tegenop om vandaag even mijn tijd in een taak te steken. Met het weekendgevoel dat er toch wel is ga ik vrij rustig te werk. In de late namiddag kom ik toch nog even buiten want het weer is weer heerlijk warm. Ik fiets naar het centrum en stoot daar op een marktje op de Hauptplatz, aangename verassing! In de H&M kom ik nog iemand tegen die ik wel wat beter ken van mijn Duitse les. ’s avonds heb ik nog wat aangename gesprekken met een kotgenoot en even met meer kotgenoten dus ’s avonds verzet ik niet meer veel werk. Op zondag staan me weer wat Duitse teksten te wachten. Omdat het weer zo’n prachtig weer is kan ik het toch niet laten, die maar met halve concentratie in het zonnetje op het kerkplein te lezen. Gelukkig heb ik eerst binnen toch wat nuttig werk verzet. Zo wordt het zondag avond, ik kijk nog eens wat Duitse tv en het gaat mij eigenlijk al goed af. De Amerikaanse misdaadreeksen in het Duits gedubd zijn nog wel te overleven. :-)

1 opmerking:

  1. Niet veel werk verzet? Waar kwamen dan de Engelse teksten en Duitse e-mails vandaan? Of zijn het de Finse collega's die de paper ineensteken? Veel succes met het serieuze werk ...

    BeantwoordenVerwijderen