maandag 11 mei 2009

Dag 98 in Graz

maandag 11 mei 2009

Ik heb op maandag niet zo veel les maar toch een drukke planning. ’s morgens heb ik afgesproken voor een groepswerk dat binnen een paar dagen moet worden afgegeven. Ik moet een massa afdrukken dus spendeer wat tijd met afdrukopdrachten te geven en op de afdrukken te wachten. Ik moet de resowi bib eens gaan ontdekken (waar ik alleen maar op onduidelijke zoeksystemen stoot die ik nog moet ontcijferen) en dan in de vroege namiddag heb ik les. Na mijn les heb ik met Radka en Denisa afgesproken om samen een koffie ofzo te gaan drinken. Het is snikheet (zeker 28 graden in de zon). Dus wordt het toch maar een ijsje van de beste ijsjesverkoper in Graz. Hij heeft een terras op de winkelstraat richting station die toch nog vrij rustig is. Het is ‘Italienisch Eis’ en de keuze is zo breed dat we er eerst vijf minuten staan te draaien en heen en weer te lopen om alle ijssoorten af te gaan. We zitten nog even op het terras en lopen dan langs een paar winkeltjes terug richting Kunsthaus waar onze fietsen staan. Vandaag was het een speciale dag waarop studenten gratis in een aantal museums binnen konden. Spijtig genoeg had ik niet zoveel tijd om daaraan deel te nemen. In het Kunsthaus ben ik ook al geweest en dat was toen eigenlijk niet bijster interessant. Radka en Denisa zijn er vandaag naar toe geweest en blijkt dat het er zelfs nog minder interessant op is geworden. :-) Na het ijsje gaan we terug naar huis. Ik probeer nog een beetje te werken en op te zoeken maar dan gaat er ineens wat tijd naar skypen en bloggen. Ach ja, morgen werk ik verder! De zwoele dagen in Graz maken het arbeiten gewoon iets moeilijker. :-) Tschau! X

1 opmerking:

  1. Gelatti! Welwel ... 28 ° dat is al wat. Hier was het wel fiets- en T-shirtweer op zondag. Maar nu waait er weer een stevige frisse wind. We houden het koel.

    BeantwoordenVerwijderen