maandag 16 februari 2009

Dag 14 in Graz

22.45h - maandag 16/02/09

Gisterenavond ben ik vroeg gaan slapen en heb ik mijn huiswerk niet echt afgekregen. Ik was doodmoe en had echt geen fut meer om oefeningen te maken en een tekst over Antwerpen te schrijven. Vanmorgen ben ik dan maar op tijd opgestaan zodat ik het alsnog af heb gekregen. De Duitse les was immens saai vandaag. Die oefeningen waar ik het hele weekend tijd in heb moeten steken hebben we de hele les klassikaal(!) verbeterd. Kan je nog iets nuttelozer verzinnen? Ik heb dan maar ondertussen een tekst geschreven zodat ik die op het einde van de les kon afgeven om te verbeteren. Zo zou ik misschien toch nog iets nuttigs geoefend hebben. Het viel mijn buren wel op maar ik kon altijd antwoorden op zijn vragen dus hij kan me niets verwijten. Na de les ben ik naar huis gegaan. Heb ik gegeten. Ik wou wassen en heb m’n was geselecteerd maar en was al een machine aan het draaien dus ik kon niets doen. Dan maar naar de winkel gegaan om tomaten en nog wat te kopen. (Ik heb al een binnenweg gevonden! Alleen voor voetgangers en fietsers, tussen de tuintjes, wel grappig das zo’n beetje als de tuintjes richting het Rooi maar dan met bungalowtjes, vreemd concept). Foto’s op de blog gezet. Goed gekookt (gezonde ovenschotel met aardappel en tomaat en dan wou mijn mitbewohner ook mee doen en dan kwam er nog vis en meer aardappelen en wat broccoli bij). huiswerk gemaakt… Vandaag geen nieuwe dingen gedaan dus. Sja, ik heb een gevuld weekend gehad. Mss moet ik morgen eens terug een activiteit proberen te versieren. Maar een rustige ‘huismoeder-achtige’ dag kon er wel eens af. Morgen zien we wel weer. Een kort verslag, maar geniet vooral van de foto’s want het heeft me uren gekost om deze te uploaden! :-) Weetje: vandaag is de verwarming kapot! Maar het valt nog mee, ’t is ni warm maar ben nog ni aan het doodvriezen.
Tot morgen, met weer meer! (Hier is het trouwens steeds zonnig! Koud maar zonnig)
Oostenrijkse groet!

1 opmerking:

  1. Ljubljana ziet er mooi en zonnig uit. We herkennen wel alles, behalve het restaurant, van vorige zomer. En in april zullen we met het Comeniusproject ook wel hetzelfde parcours afleggen denk ik.
    Vandaag een aanvraag voor een nieuw Comeniusproject afgewerkt.
    Groeten en nog veel succes met de uiteenzetting over Antwerpen.
    Papa

    BeantwoordenVerwijderen