donderdag 5 februari 2009

kotstories

Vervolg zoektocht kot: De andere drie positieve reactie zijn niet meer zo positief. De beste: heeft al twee andere geïnteresseerde, de derde neemt haar telefoon niet op en de vierde wil ik niet bellen want die hebben 1 voorwaarde gesteld en dat is dat ik een opvolger zoek. Het is ook niet ideaal gelegen maar dat van die opvolger schrikt me meer af vermits ik als erasmusstudent wel wat achterstand heb en vanaf juli terug in België zal zijn. Nu heb ik ook nog wat willekeurige nummers van aangeboden kamers op het internet gebeld. Niemand die ik belde nam op… ondertussen heb ik wel nog steeds contact met Achim (die van het kot dat ik bezocht). Ik voel me in een soap als ik het zo opschrijf, maar dan zou ik er op dit moment wel liever naar willen kijken dan er zelf in te zitten.

2 opmerkingen:

  1. Tinus!

    klinkt leuk allemaal! en no stress over je kot, ik vind dat het allemaal al heel snel gaat (echt hoor). En je hebt iig al een back up als je niets vindt voor de 20e. (positief denken hè ;-))

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tine
    Veel succes bij de zoektocht naar kot en twee wielen. Rare jongens die Oostenrijkers: op wereldreis gaan zonder fiets???

    BeantwoordenVerwijderen