donderdag 19 maart 2009

Dag 44 in Graz

Verslag woensdag 18 maart ’09

Vandaag geen les maar ik ga toch naar de Uni. Gisteren heb ik mijn learning agreement laten ondertekenen door de academic advisor (die erg vriendelijk is maar enkel twee uurtjes op dinsdag beschikbaar is) en vandaag moet ik nog langs de Dienst voor internationale Beziehungen (die ook niet al te vaak open is en enkel vandaag in de namiddag.. Ze werken hier toch niet te veel hoor). Het is prachtig weer dus voor ik de handtekeningen en stempel-klus klaar ga ik nog even lopen. In de namiddag moet ik ook nog mijn fiets naar de fietsenmaker brengen want mijn band staat plat.. en das niet bepaald normaal na een week. Dus ik ga een beetje klagen. Verder heb ik een vrij rustige namiddag. Ik probeer wat teksten te lezen maar de krant is net iets aantrekkelijker. :-) ’s avonds ga ik weer naar het jazz-café waar ik vorige week ook was, alleen is het deze keer met andere mensen. We zitten nu in dezelfde ruimte als dat de artiesten spelen. Vanaf dat ze beginnen met spelen kunnen we dus niet meer babbelen en zijn we aangewezen op genieten van de muziek. Maar ze zijn echt goed dus ik geniet ervan. Het groepje is een beetje internationaal samengesteld en ze zijn hiervoor ook in Slowakije geweest. Als ik de verschillende anekdotes goed heb opgevangen. Uiteindelijk moeten we toch vertrekken voor ze gedaan hebben want ik heb morgenvroeg les. We spreken ineens af om morgen om vijf uur onze treintickets voor Boedapest te kopen en dan nemen we afscheid. (De twee mensen waarmee ik naar het café ging, zijn ook twee van de mensen waarmee ik naar Boedapest ga: Radka en Chris).

1 opmerking:

  1. Zeer mooie foto's van de wandeling en Mariatrost. Ligt dat daar zo barok te wezen hoog in de bergen? Wat een licht binnen.

    BeantwoordenVerwijderen