maandag 30 maart 2009

Dag 53 in Graz

Verslag vrijdag 27 maart

Vandaag is papa jarig. Nu wil het toeval dat ik vandaag toch wel weer een taart ga bakken! Samen met Denisa. Ik lag er gisteren niet al te vroeg in maar heb wel weer lekker vroeg les. Ik geraak er nog vrij vlot en excuseer mij alvast dat ik volgende week de les weer moet missen (overlappingen!) Na de les fiets ik meteen naar Hofer (aldi van hier). Daar heb ik met Denisa afgesproken om de ingrediënten van onze taart te kopen. Na de inkopen gaan we naar mijn kot om de taart te maken. Na de taart eet ik voor de middag en later maak ik een overzichtje van mijn lessen. Wat er iets minder mooi uit ziet als de taart. ’s Avonds ga ik met taart en al naar Radka en Denisa, daar eten we samen met nog een paar anderen de taart, die toch wel goed geslaagd is (naar Oostenrijks recept). Iedereen blijft nog wat hangen (met de nadruk op hangen want iedereen is eigenlijk vrij moe) maar het wordt niet echt laat. Toch een geslaagde dessertavond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten