donderdag 26 maart 2009

Dag 50 in Graz

Dinsdag 24 maart ’09

Vandaag sta ik op om te beginnen lezen, ik heb in de namiddag les en moet daar nog zo’n 50 pagina’s voor lezen. Een deel in het engels maar hoofdzakelijk in het Duits. Genoeg werk dus! In de les is het gelukkig niet de prof die veel praat maar twee groepjes die een presentatie geven over de teksten. Die prof mompelt zo’n beetje dus hoe meer anderen er spreken, hoe interessanter de les! aja, ik vergeet mijn Duitse les bijna, want voor dit vak Politik(Entwickelungssoziologie) heb ik altijd twee uur Duits. ’t Is niet te moeilijk de duitse les maar volgende keer doen we grammatica dus dan zal ik wel iets bijleren. :-S
’s avonds is het weer Stammtisch. Wel oké, gezellig maar niet bijzonder, het is immers elke twee weken hetzelfde :-). Maar das wel eens handig om ander erasmussers te zien waar je (nog) niet afzonderlijk mee afspreekt.

ps: de sneeuw is gesmolten en het weer is weer normaal. Niet berenkoud, niet warm, geen neerslag :) Ik heb wel op de tv gehoord dat het dit jaar in maart véél te koud is (normaal moet het al warmer zijn) Dju é.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten